Monday, September 14, 2009

mood - hot !



salam sayangs sahabat2 pembace sekelian ;) ngeh ngeh.. ily !



[ update on ]

time sound !

firstly aku nak cakap; sape2 yang main mercun kt hostel tuh bawak2 la benti. menggangu kot. bukan aku nak tuduh sape2. memekak weh. da macam bom pun ade bunyinya. time aku nak mandi boleh terkejut beruk ! jatuh tergolek dalam toilet semalam. serius ! consider la sikit. pukul berape aku tido semalam akibat bunyi bising tuh. da dekat pagi kot baru boleh terlelap. class aku 830 ok. bukan semalam aje tak boleh tido, da beberape malam da. da la aku tido sorang semalam ( ima da balik kg ) agak seraammm.

aku sarankan if korang nak main mercun jugak p la kat hutan belakang unisel sana tuh. tak ganggu sape2 pun. at least boleh halau nyamuk or binatang2 kat dalam sana. orang lain pun nak beraya jugak tp tak la teruk macam tuh.

harap2 malam ni dapat tido lena. bukan nak marah sape2 actually tak marah pun tapi sekadar teguran. jangan amek hati yeh kawan2..

lastly sempena nak raye nih aku nak mintak ampun dan maaf if kate2 aku ade yang terase. bukan marah tapi menegur. mohon maaf sekali lagi.

No comments: