Saturday, December 5, 2009

mood yang bercampur

tolong jangan nak blamed kawan.
aku harus bersabar bila ada kawan yang suka mengkondem orang. please jangan jadi talam dua muka. gila2 tak baik. aku sabar. aku diam je. owh ye tak boleh nak marah2. sikap yang sangat2 negative. tak ada ape cuma aku geram je dengan sikap sesetengah sahabat yang begitu.

*ok stop beremosi. cepat tua nanti. salam kemafan kepada sahabat itu. aku juga jahat. tapi ingin terus berusaha menjadi baik. seribu kali maaf !


.....................................


berusaha menjaga hati u.
yes u are so complicated. i pun macam tu juga. lebih kurang la. tapi da makin sedar. maybe da ok sedikit. u cakap u tak paham i and i tak paham u? owh tak taw kenapa u begini. memang sangat sukar memahami hati lelaki. hati wanita juga susah nak paham tapi cepat berlembut. *maaf memuji kaum wanita lebih sedikit. sila bagi saya peluang. i nak kat u je. really. tiada orang lain. hanya u. i tunggu u. i suka u sangat2. i tak main2 ni. ok sekarang nak dengar lagu jiwang2. tengah dalam mood begini.


.....................................



exam.
lama lagi nak menghabiskan exam. gap yang betul2 lama. akan ditinggalkan keseorangan di rumah ini. tak mengapa la. ok ada masa nak belajar lagi. and lastly ade presentation untuk projek. semoga berjaya sina.


...............................


balik kampung.
tak sabar rasanya nak pulang ke rumah untuk cuti sem. *kemas rumah. ekeke... itu pasti. and tak lupa juga nak shopping untuk sem baru nanti. sudah listkan beberapa barang.

saya mahukan :
*beg yang kaler pelik sedikit. green or brown.
*menambah koleksi baju. itu perlu.
*perfume. sudah lama kehabisan.
*heel and slipper.
*eye-liner maybe. mungkin kehabisan bila cuti menjelma. make up wajib.

ok.habis.

No comments: