Wednesday, January 27, 2010

aku benci sikap cuai itu.



  • aku lupa nak ambil result untuk sem dua. lebih setahun da. kena denda rm30. hanya sehelai kertas.
  • aku lupa nak pulangkan buku library. dua buah buku aku pinjam. da nak seminggu lewat pulang. sehari rm0.50 untuk sebuah buku. so berapa semua?
  • aku lupa mana aku letak buku XML yang aku pinjam kt library tempoh hari. hilang. kena denda. harga buku plus duit cukai unisel nak collect lagi. rm151 aku kena.

baru dekat unisel aku cuai. kat rumah, pasar, kedai makan, shopping complex belum campur lagi. selalu cuai. gara2 sikap cuai ni banyak duit aku terlebur macam tu aje. aku benci sikap cuai ni. da try ubah tapi still sama juga. cuai cuai cuai.

1 comment:

ain said...

lorl mcm 2 jee duit t'buang.. bek bg ain.. leh gak wt mkn.. sudh nyanyuk kee syg.. hehehe