Saturday, January 23, 2010

krn lelaki....lelaki tu da jd suami kau ea?



kisah 1

aku ada seorang sahabat ni ( lelaki ) aku suka dia. da lama da. then aku perasan seorang minah ni pun da macam suka kat dia. aku selidik2.. ye dia suka kat sahabat aku ni. aku tahu yang dia tahu aku suka kat sahabat aku ni. aku peduli apa, aku tak kisah pun kalau dia nak suka juga. sahabat tu pun bukan milik aku. cemburu2 sikit tu biasa la. tapi no wonder la. suka hati kau la.. walaupun aku rasa aku yang kenal sahabat aku ni dulu. itu intro dia. yang aku tak tahu kenapa tiba2 minah ni delete aku kat facebook. kau cemburu ke aku dengan sahabat aku tu? patutnya aku yang delete kau sebab kau tiba2 'kacau' aku. kawan2 aku kau tak delete pun. kau delete aku sebab sahabat aku tu kan kan?? macam bodo juga la sebab lelaki kan kau nak main delete2. dari luaran nampak macam professional. tapi hampeh je ~ aku jahat2 pun, kawan even sape2 yang tak berapa baik dengan aku, aku tetap nak kawan dengan mereka sampai bila2. tapi kau macam nak putuskan silaturrahim. aku lagi matang rupanya. whatever aku tak rugi apa2. aku dengan sahabat aku tu terus je berkawan. ok apa.





kisah 2

petang tu aku pergi library. then ada jumpa kawan lama (lelaki). borak2 la. lama sangat da tak jumpa. dia tanya aku datang dengan sapa.. aku cakap dengan ikin. lepas tu aku tanya dia datang dengan sapa dia kata kawan2 juga. gf takde lagi katanya. da malam2 sikit da sampai rumah aku mesej dia cakap tak sangka jumpa dia setelah lama tak borak2. lagi pun aku saja2 je sebab sorang2 kat rumah tu, tengah takde keje la. walaupun sebenarya aku tak la berapa rapat dengan dia. tak sampai 5 minit tu ada orang call. nombor kawan aku tadi. tapi yang cakap perempuan. aik? pelik juga la aku. dia tukar nombor ke?aku terus letak hp. die anta mesej.

dia : adik ni sapa?

aku tak balas pun. malas nak tahu apa2 dan malas nak panjangkan cerita.

dia : akum.. adik ni sapa? np x angkat kakak call? ni makwe "......" dia tak bgtaw ke dia da ade makwe? &&^%%$##*@*&&^# akak kenal adik.

dandan plak kau kenal aku.bf kau pun tak sampai 5 kali aku jumpa. ni kan kau. habis aku kena maki. da sah2 aku mesej guna kau aku, kawan tiba2 kau nak naik angin kenapa?aku hantar mesej sekali je kot. tak heran aku. bf kau pun tak ngaku dengan aku yang dia da ada kau. wakakakak... tu la kadang2 aku ni terlebih peramah. kadang2 pemalu tak bertempat. mungkin aku malu pada orang yang betul2 baik.





kes2 kat atas ni dorg semua tak puas hati dengan aku gara2 lelaki. apa la korang ni.. sebab lelaki je. diorang tu betul2 suami kau ke sampai tak boleh nak usik2? fikirla sikit. jadi professional boleh tak? aku tak kacau la.

1 comment:

ain said...

hahha sal entry lelaki nie.. mmg bodo laa.. lom ape2 dh cemburu x tentu psl.. len laa kl dh sah jd laki bini.. nk maki pon maki laa.. tp selidik laa dl.. ish3.. kesian sina.. TP ayt mungkin aku malu pada orang yang betul2 baik... haha ain bek ek.. 2 sina malu ngan ain.. haahha pasan sudh