Sunday, January 10, 2010

nak anak.

pagi2 lagi da on laptop. bosan. eh silap. pagi2 da siapkan adik untuk ke sekolah. tadika. seronokkan mempunyai adik kecil. lagi2 girl yang comel macam adik aku. aku mandikan dia, bagi dia minum susu dan time dia minum susu mesti dia mintak tolong bukakan cerita kartun. leka dia. then aku ikat rambut dia. buat tocang sikit. macam aku time kiut miut dulu. last2 730 aku hantar dia naik motor. seronokkan ada budak kecil ni? aku suka sangat budak2. lagi2 yang berumur 6 tahun ke bawah. nak cium mulut mereka2. bau susu. tangan mereka2 kecil je. geram. impian aku nak punyai anak sendiri. kalau boleh nak cepat tapi memandangkan ekonomi sekarang menyedihkan dan lelaki2 yang hampir dengan ku tidak serasi maka dengan ini lambat la aku kahwin. lambatla aku nak ada anak sendiri. percaya saja pada jodoh. ok now kemas2 rumah. pukul 12 nanti jemput adik.


cuti sem berakhir tak lama lagi. stop kejap buli adik.

No comments: