Sunday, March 14, 2010

jangan muntah merata-rata.



hari ni hari ahad. tadi aku dan ima balik ke unisel dengan bas selangor warna merah putih. manusia2 di dalam bas tu sangat ramai. tapi nasib kami baik, dapat seat. mungkin kami adalah manusia2 yang bijak melangkah dengan cepat sampai dapat seat yang membolehkan kami tidur. kedudukan seat kami tengah2. tak depan, tak belakang. sedang ima tidur dan aku pulak godek2 handphone.. tiba2..
BLUEKKK... aku ngan ima toleh ke belakang. err.. ada mamat yang muntah menghala ke langit. tersembur. makanan. minuman. hijau. banyak. grr.. betul2 di belakang kami. then orang depan dia habis baju terkena muntah. aku yang agak pening dari tadi bertambah pening. jauh lagi kot nak jalan. baru sampai sg buloh. aku ngan ima tak jadi nak bersandar. terpaksa la peluk2 beg. geli. yerk. kalau kau rasa nak muntah tu, boleh tak kau tunduk. atau muntah kat plastik. atau suruh bas tu berhenti kejap. ni tak, kau pi dongak pulak bila nak muntah tu kenapa? kau tak pikir orang2 sekeliling ke? then sampai bb kena tukar bas pulak. berpanas2 tu. memang aku angin la hari ni. nasib baik aku memerlukan public transport. kalau tak lama da aku chow. GRRR!!


5 comments:

FiesyaaChacha said...

adoi. dahtu owg yg kene muntah mamat tu watpe? mara ke? huhuw

.hasina. said...

nasib baik org yg kena muntah tu pakai jaket.bole la buka jaket tu.kalau tak..huhu..

dia diam jek.dalam hati mrh kot.kesian..

FiesyaaChacha said...

huhuhuw siannyer owg tu. surely yg muntah tu mabuk sbb naek bas kowt. heee :P

nama_ku_yati said...

perghh..mmg dasat! sian plk kt 'mangsa' si muntah 2.. conform die da fobia nek bas..huhuhu..si pemuntah plak, conform pas ni, die wat plastik surgery cuz tkut si mangsa balas dendam..hahah..

*dasat betul imiginasi akak.ahaks!

NAZRULLAH BIN JAMALUDDIN (017-2029303) said...

sian nye kt mangsa tu...
klu kne kt naz...
confirm mengamuk...
tp naz x de le smpi mcm tu skli...
sbb naz penyayang org nye...
he3...
(*_*)