Friday, April 16, 2010

sedar2 la diri tu yea!



  • kemarahan.
  • ketidakpuashatian.
  • kebencian.
  • kemeluatan.
  • kebengangan.
  • kesakithatian.


dan segala jenis ke ku tujukan kat kau. ha gempak kan aku marah. boleh tak kau jaga hati kawan. mungkin susah nak puaskan hati semua pihak tapi kau boleh bezakan mana yang buruk mana yang baik. bila bercakap pung pang pung pang mengalahkan pm tapi dalam hati tak ikhlas. lebih baik kau diam je semua orang tak sakit hati kan. kau nak aku ajarkan macam mana nak jaga hati kawan, nak berbuat baik? patut pun kau tak ramai kawan. aku rasa entry2 kat blog ni yang mana aku ber emosi 89% adalah untuk kau. nampak tak camne perangai kau yang banyak melukakan hati aku. uh dasyat2. kejam. dan sekarang aku nak pandang muka kau pun susah!
lebih baik aku jauhkan diri dari :


  • orang yang kurang kesedaran diri.
  • orang yang banyak melukakan hati aku.
  • orang yang perasan bagus.
  • orang yang muka kadang2 masam tanpa sebab.
  • orang yang suka cakap belakang.


yang ini adalah kisah yang da 3 4 hari lepas. sebetulnya aku tak suka la nak emosi2 sangat. tapi bila da kesakitan melanda sampai kau buat aku nak nangis. uh tidak2. tak perlu aku nak nangis sebab kau. and now aku da luahkan kat sini. hah amek. cakap biar beradap. nama je perempuan. da la malas nak cakap. one day aku rasa nak sound direct je minah ni. biar dia menangis bergulung2. GGRR!





No comments: