Saturday, May 15, 2010

zaman sekolah dulu dan hari guru!


dulu masa tadika, saya sangat rajin pergi sekolah. sebab dapat naik van ramai2. sambil naik van tu, buka tingkap, tarik daun2. huu seronok.

bila masuk sekolah rendah saya jadi budak nakal+tak senonoh sikit sebab masukkan keropok lekor dalam poket bila loceng da bunyi. konon2 tak sempat nak makan. uh geli2. pastu selalu kena rotan time class math ngan bm sebab tak bawa buku and penggunaan tatabahasa salah. balik nanges2.

bila masuk sekolah menengah saya jadi ustazah. walau sebenarnya saya bukan begitu. then selalu ponteng time class add math. that's why math tak pandai. tapi saya suka class bm sebab hari2 dapat biskut. sampai sekarang suka bm sebab spm dapat A1. waaa :)



...........................



selamat hari guru wahai guru2 ku. guru2 time tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, universiti dan sume guru even kita tak pernah kenal.


Pulau pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Hancur badan dikandung tanah
Budi yang baik di kenang juga


No comments: