Sunday, June 13, 2010

banyaknya kalau, banyaknya rindu.


macam ni la ye cuti.. ada happy nya ada bosan nya. kalau la aku banyak duit.. yang bertimbun2. agak2 separa dari gunung tahan pun da kira ok da. boleh aku merayau2 ke sana ke sinun. bercuti. boleh aku beramal lebih. sedekah masjid, bagi beras kat anak yatim, pergi indon nak cari hero2 kacak macam cerita tv5 tu. waaa.. kalau la duit separa gunung. kalau la. if la an.



kalau cuti cutan ni antara yang paling seronok bila pergi kenduri kendara kendarot. boleh makan banyak2. sedap2. tambah2. dapat ole2 lagi tu. tuan rumah tu memang baik. ikhlas kan. dia nak tetamu balik dengan perut boroi+senyum sampai telinga. uh best2. nanti kalau aku kawen pun aku nak bagi ole2 yang boleh memuaskan hati semua pihak. bagi yang pelik2+besar2+unik2. waa kena kira bajet ni. sabar2..

dan semakin banyak aku membebel semakin ramai pula yang geli geleman nanti. lagi2 cerita pasal kawen kan kan.. pada yang seronok membaca tu nanti ku sambung part two pula ye.


No comments: