Sunday, June 13, 2010

macam bagus. tapi tak bagus LANGSUNG! ZERO!



budaya ugut mengugut ni kan. inilah alkisahnya. kepada sape2 yang suka mengugut untuk mendapatkan sesuatu tu misalnya barang ke cinta ke. ok nak bercerita pasal ugut2 untuk mendapatkan nafsu cinta la kan dengan bahasa kasarnya. mungkin dulu pernah la diri ku berbuat kekhilafan yang tak boleh dimaafkan. memang teruk. zalim. kejam. keji geli tapi manusia. manusia. manusia memang tak boleh lari dengan berbuat kesalahan. kau pun tak betul. lagi lipat ganda salah kau. terang2an. so, nak dipendekkan cerita kau ugut aku pasal yang tak semena2 yang tak logik dek akal. sekarang nampak tak perangai kau macam mana. silap besar da. kau cakap la apa kau nak cakap. pergi la bagitahu semua orang. biar orang tepuk tangan dengan sikap kau tu. waaa bagus bagus. jadi sekarang terang-terangan kau da nyah dari list bf kawan aku dan dengan ini pergi la jauh2 ye. da takde tempat da untuk si penceroboh macam kau. even kawan pun. minta maaf. terima kasih la. syuh syuh..


No comments: