Thursday, June 17, 2010

rindu


sina : betul ke zul nak kat sina?

senyap.

sina : betul ke zul sayang sina?

senyap.

zul : sayang..

sina : kenapa zul sayang sina?

zul : perlu ke tanya soalan camni? tak cukup ke kasih sayang yang zul bagi. tak cukup ke cinta yang zul bagi selama ni.


Suasana tegang. da mula touching. tangkap leleh. tapi masih mahu bertanya lagi. tiba2 rasa dia sweet.


sina : kalau kat kedai tu takde ke jumpa perempuan lain?

zul : ada. ramai. tapi zul nak sina je.

sina : tapi sina biasa je. orang kampung. tak macam zul duduk bandar.

zul : sama je la. kenapa ni cakap pasal darjat2 ni?

sina : saja. da lama nak tanya. kita lain kan.

zul : zul seluar pendek pun tak reti pakai.

sina : erk.. tak de kena mengena.

zul : sama je la.

sina : ada yang lain.

zul : apa?

sina : zul hitam. sina putih.


teburai gelak.


sina : tadi kan mak tiba2 tanya.

mak : angah umur berapa?

sina : mak ni.. 21 la. kenapa? nampak cam tua ke muda?

mak : kalau mak cam kau ni dulu, abang kau da 3 bulan da.

sina : tu dulu mak. sekarang da lain da. tunggu la zul habis belajar+kerja dulu. botak dia kalau mintak kawen awal mak.

sina : cepat la habis belajar. simpan duit.

zul : Iyeee..


3 comments:

nina said...

sina... memng botak la kalu suruh kawin skng... hahaha.... tiba2 aku rasa lawak pulak.. hahaha...

liyana said...

sina... hehe... akak baru mengkhatamkan bace blog awk.. hehehe

.hasina. said...

kak liyana : eheh ! akak bace sume entry sina ke?
alaa buruk and x best je. yg dolu2 lg la x pandai
nak karang2 ayat ni ! mcm budak2 ajew. hihi...