Tuesday, July 20, 2010

beriya nak amek transkrip!


banyak sangat dugaan masa nak pergi unisel tadi. naik LRT dan KTM je even da dapat lesen P. P je baru. hihi.. tapi still tak dilepaskan men-drive. lagi2 kat kl. lagi2 manual. huh. ok bila nak pergi tu moto tak leh nak start pulak. so, jalan kaki je ke LRT. ketiak jangan cakap la. memang da becak. belum sampai unisel lagi da kepam. GRR!

Dalam train

aku paling tak suka bila ada mamat2 yang suka suit2. siap juih2 mulut lagi. angkat2 kening lagi. kelip2 mata lagi. geli ah. kau buat camtu memang aku balas dengan jelingan sampai terjuling la. lagi2 mamat indon atau bangla. pergh... pantang moyang piut aku tuh. kalau nak usha tu mesti kena caranya. buat2 langgar ke pastu.. eh2 maaf ye. then angkatkan buku/barang ke. tak pun bagi salam dulu. senyum semanis boleh. sejuk sikit jantung. gentleman weh gentleman. dalam KTM yang ada air-cond tu pun aku rasa berhantu panasnya. ramai sangat orang. serius. aku duduk tengah tapi hujung2 sikit sebelah dengan lelaki. sebelah kiri lelaki melayu. sebelah kanan lelaki omputih. aku suka omputih sebab diorang putih dan banyak bulu. hee ;) tapi boleh dikatakan deret aku tu semua lelaki. aku je terselit tengah2 tu. aku penat. aku nak duduk. peduli apa. eh tak2 depan aku kanan sikit ada perempuan dengan kekasih hati dia kot. sebab aku terpandang.. terpandang kekasih dia tu raba2 peha perempuan tu. pastu aku tengok cincin dia serupa. macam aku dengan zul. cincin serupa. sama. sedondon. sesweet. secocok<3>

sampai unisel memang mood aku nak marah je. rasa nak serang je sapa yang sengih2 kerang kat aku tu. aku hangin. aku panas hati. aku rasa nak tendang2. sifat marah memang teruk tadi. tak dapat nak cakap uh. and last2 kecewa, hampa sebab transkrip tak settle lagi. asal la tak call mentor dulu tanya da siap ke belum. langsung tak terpikir.



NOTE : jangan marah2. cool je weh kalau berlaku apa2 yang tidak memuaskan nafsu tu. sebab takut ada benda negative yang berlaku.


ok bye!


8 comments:

Wan_hazel said...

hahahha..saba2...teknik memikat mesti ade..eceh..hehhehe...wan dulu lesen P pun tak leh leaps drive,,papa tak kasi..lepas full bru leh..hehhee

.hasina. said...

yaah teknik mesti betul ;D

slalunye kalau da full baru kena bg bawak kete kt parent. kn kn..

Wan_hazel said...

a ah..mesti punye...dah dapat kebebsan drive..ape g..bedal je lah...sluruh malaysia kita pusing..hahaha

d_tieah said...

Haha..
Msti bju bsh kn..
Lg2 part kt ketiak tu..
Opsss..

Nashays said...

amboiiii marahnya dek non... :)

.hasina. said...

wan : da ronda2 1 m'sia best tol. boleh la join pas ni !

d_tieah : yep2.. basuh. wajib! hahaha..

KiKo Berdendang said...

Tepuk2 relaks....heheh

Onelove...Jambu merah warna said...

huhuhu...cube suit balik kat mat bangla tu.. baru tau rase die! hehe