Sunday, October 10, 2010

makin sweet auw

satu janji da tepati cuma pergi zoo je belum lagi. mungkin minggu depan or minggu satu lagi. takde hal sebab dia pun nak exam. ok redha. tadi tengok angkasawan kawen. tengok dengan feeling2 lagi. dalam kepala terus berangan nak kawen camtu. pastu terus mesej zul.









aku : wt pe syg?
zul : tgh belek2 project. nk tmbh2 apa yg ptt. syg wt pe?
aku : tgk angkasawn dgn dr halina kawen. bestnya.. meriah ngn exclusif ( da mula... )
zul : em tau. mls la nk tgk. exclusif sgt ke? ( mcm tak bape nk lyn. menci ! )
aku : mst la exclusif angkasawn kn. bru pas nikah mlm ni sanding plak kul 9. nk cmtu :P ( ayt pujuk habis )
zul : tu angkasawan. memang la meriah.









zzzz. malas nak balas mesej. sombong.


teet.. teet.. mesej masuk.








zul : blh syg. klu zul mampu tp kalu suku je bleh?

aku : yaay! tme kaseh. sayang zul. suku2 pun suku la..











haha mesej mengada namanya tu. saje. takde.. aku tak maw majlis kawen meriah2 camtu. yang simple pun ok da. tapi sekarang si zul da sweet2 ala2 gitu. da boleh mesej2 jiwang, romantik. sebab dia ni pemalas nak taip mesej. prefer call even kredit melambung. tapi sekarang da pandai mesej. tak kesah la. tu pun ok.


No comments: