Saturday, October 2, 2010

tak dapat masuk zoo.



salam satu malaysia. kuikui.. baiknye ;)


tadi pergi makan lagi. makan taw makan. open house rumah anip kat wangsa maju. tapi kami rasa kami jadi orang paling awal sampai sebab memang gerak awal. rumah dia pun tak berapa jauh. pastu apa lagi memang da hobi aku berjalan kan. so, ajak la zul pergi zoo negara. btw i tak pernah pergi zoo negara okeh. tu yang beriya2 ajak tu. jom jom pergi zul. nasib baik zoo tu belakang rumah anip je. pastu masuk zoo parking rm4.20 nak masuk zoo pula rm20 seorang. wah mahal2. tengah2 aku ngan zul kering ni memang semua nak sebut mahal.

zul, janji kan nak bawa pergi zoo minggu depan. bawa pergi K.R lagi. ok taw tak mungkir janji. terima kasih la lagi sekali.


ha tengok2. snap depan pintu masuk aje. muke berkerut2 tahan panas.




eh eh pergi jusco juga. sempat lagi. hik..


pastu tengok2 jam memang da patut pergi rumah anip da. then snap2 gambar sikit pastu gerak rumah anip. lapo weh lapo. ambik kau makan dengan sopan mi sup + nasi impit + kuih2 raya + blabla.. kenyang.


p/ s : mi suup mak anip masak sangat sedaap taw :)

alan pun ada. sembang2 then balik tu singgah juga taman tasik titiwangsa. alang2 lagi 10 minit nak sampai sana kan. singgah juga la tasik tu ambil angin, makan angin, snap gambar.

No comments: