Wednesday, October 6, 2010

tikuss bessaarr bandar o_O


ini kisah tikus mondok yang sangat besar. di mana sekarang aku duduk ceras disebabkan oleh tuntutan kerja. aku pun mai sini.
yeh aku da dapat kerja sekarang. sila sengih.

ok point -->>

kerana da duduk ceras dan kerana penghuni di sini agak ramai, so aku memang akan cuci pakaian memalam. tenang sikit. takde siapa akan cop mesin basuh tu kecuali aku. pastu aku terus sidai memalam. then tengah ampai kat depan rumah pasti terjerit2, terlompat2, terlari2, tertakut2.







sebab






sebab






sebab










banyaaaakkkkkk tikus besar2 lari2an. duk main kejar2. tikus2 tu bessaaaaarrr sangat. memang berani. tak macam tikus kat rumah nunnn aku. kecik je pastu penakut. kalau ade manusia mesti lari nyorok bawah almari. blablabla.. bak kata wan aku, " tikus kat sini sekolah " . motif? aku pun tak taw. layan je.