Sunday, December 5, 2010

C O N G R A T U L A T I O N S




tarikh : 21 NOVEMBER 2010

tempat : UNISEL, BESTARI JAYA.


story masa konvokesyen :

asalnya datang agak lewat. dalam pukul 1 konon2 jalan jem. sampai2 terus pakai jubah cun warna kelabu then terus masuk dewan. orang kiri kanan depan belakang memang asek snap pic saja. terasa macam artis pun ada. mata jadi kelabu sebab asek terkena flash. terima kasih kepada mak, abah, abang hasni, adik tasya sebab sudi datang meriahkan konvo aku. siap bagi bunga yang ada teddy bear lagi. to my ex roomate imazara thanx juga sebab datang dan bagi bunga. ima memang best! tak lupa juga to my sayang yang sudi menemani ku dan menjadi photographer terhebat masa tu. dan dan dan 8 kuntum ros biru mewangi dari nyaa. i love you sayang!




lain2 yang hadir :

*of course kawan2 yang diraikan sekali.
*ain cikkimi si best fren.
*syida si caring.



rasa sangat bangga dan gembira akhirnya aku sudah sampai ke kemuncak. sudah dapat apa yang aku belajar selama ini. terima kasih kepada lecturer2 yang banyak berkongsi ilmu, kepada my parents banyak jadi tulang belakang ketika aku belajar dan support aku. duit dan segalanya. kepada kawan2 yang banyak membantu ketika dalam pelajaran. macam ucapan pulak kat sini. apa2 pun wish ikhlas dari hati <3



insyaAllah kalau ada rezeki lebih aku akan sambung lagi tahun depan. that's my promise. sure. sila doakan hajat saya ini termakbul :)




1 comment:

lailatul fatiqah said...

hi!!1 uni rupenye kite ni yea.
abyway..congrate dh grade..;)