Wednesday, December 29, 2010

TAHNIAN M'SIA. aku pun seronok bila esok cuti.



semalam tengok bola. aku ni spesis yang suka tengok bola ala2 je. support bila team n9, m'sia or MU. kalau team lain main aku buat dek je. tapi kadang2 tak jugak tengok. alih2 tanya orang. " mana menang? " ha tu la kebiasaan aku. sebab nak duk tengok memang asek terkencing je la aku kat kedai mamak tu.



tapi semalam dengan gagahnya aku tengok juga bola. sebab apa? sebab m'sia. support khairul fahmi dengan safee. hee :D da jadi isu pulak diorang tu. of course la. sebab diorang kan best!


semalam terjerit2 sampai terangkat2 bontot aku. tapi paling seronok bila hari ni pergi kerja taw2 esok dapat cuti. hihi.. alhamdulillah. TQ m'sia.


No comments: