Saturday, January 1, 2011

azam di tahun 2011

salam 2011. semua orang nak update cite new year. tapi aku tak maw cite pasal new year sebab malam tadi sebelum kul 12 lagi aku da kroh kroh tidoq. rasanya macam lagi seronok kalau nak bercerita pasal azam 2011.


hari tu zul ada tanya apa azam tahun baru aku?
nak kawen. dengan laju2 aku jawab macam tu. erk? terkejut dia.

‘ nanti la sayang, tunggu zul kumpul duit dulu, da cukup nanti 1 bas zul datang bawak rombongan meminang ‘

hee~
aku pn

‘ ok, tapi jangan lambat sangat nanti sina terima je kalau ada bangla or mamat indon pinang ‘

yang ni aku berseloroh je ngan dia. huu suka sakat dia.

first azam terus direject,

yang ni azam betul2. betul2 punya azam. secara rawak aku listkan 6 sahaja.

1. tak nak cakap pasal orang lain lagi2 pasal keburukan orang. buat hal sendiri je.
2. tak nak cepat marah terutamanya dengan my sayang. dia selalu bising aku kuat marah.
3. nak jadi orang yang baik. baik dan lebih baik dari sekarang.
4. nak kuat iman dan kuat mengaji. kuat kuat kuat.
5. nak kurus2 je. zul cakap aku makin bulat. ada ke patut dia suruh tengok gambar dulu2, suruh bandingkan. ee menci.

6. nak jadi anak yang sentiasa mengambil berat hal keluarga, kawan yang pemurah dan kekasih yang sangat setia.


setiap tahun aku mesti listkan azam. aku akan sentiasa berdoa azam tahun ni akan tercapai.


thank you.