Wednesday, March 23, 2011

benda remeh je laaaa


benda remeh, benda kecik, benda tak masuk akal, benda main2 semua nak gaduh. padahal secoet je pun masalahnya.

sina : asal sina mesej tak balas?
zul : tak perasan la. busy tadi.
sina : banyak kali mesej tak kan tak perasan. nak juga kena call baru nak balas mesej, baru nak call.
zul : busy la tadi. ni kan da boleh cakap.
sina : da la malas la camni ! bai.



*********************************************


sina : da makan belum?
zul : belum. tak sihat sangat. pening dengan selsema la.
sina : da makan ubat ke?
zul : belum. nanti kejap lagi.
sina : da taw tak sihat pergi la makan nasi. lepas tu makan ubat. lepas tu tidur.
zul : nanti la kejap lagi.
sina : pergi la sekarang.
zul : iye. kejap la.
sina : pergi la wehhhhhh !!!!



*********************************************


zul : kat mana? da balik kerja belum?
sina : da balik da tapi singgah makan kat khulafa’dengan kawan2 opis.
zul : pergi dengan siapa? da lewat sangat tak balik2 lagi ni.
sina : pergi makannnnn je pon laaaaa !!!!



*********************************************


sina : datang shah alam kejap. almari tak boleh nak pasang la.
zul : da lewat malam da ni sayang. esok ye.
sina : sekarang la. tak senang la, tak boleh tidur macam ni.
zul : esok zul datang. ni da malam sangat sayang. nanti apa pulak kata mak.
sina : datang jugakkkk. tak kira.
zul : esok bukan tak boleh nak betul kan. nak malam ni jugak.
sina : datanggggggglaaa.
zul : esok ! da tidur !



*********************************************


sina : tadi mak ada cakap apa2 tak pasal sayang?
zul : tak ada. ok je.
sina : takkan mak diam je. mesti mak ada cakap apa2 ni.
zul : takde pun. mak ok je.
sina : cakap la. mak kata apa pasal sayang tadi?
zul : tak ada apa laaaaaaa. mak suka kat sayangggggggg.



*********************************************


zul : buat apa je sayang?
sina : online facebook.
zul : dari tadi online. online dengan siapa?
sina : dengan kawan2 la.
zul : yela kawan2 tu siapa? lelaki ke perempuan?
sina : lelaki ke perempuan tetap kawan kan. kawan seumur hidup.
zul : yela lelaki ke perempuan? lain yang ditanya lain yang dijawab tu kenapa??

note :berapa peratus yang paling kuat cari pasal? aku ke zul? rasa2?


5 comments:

nurfashareena said...

HAHAHAHAHAHAHAH !

BELLE said...

amboi bahagia nye

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

gaduh2 manje nama nye tu
hehhehe

(^^,)❤..

liyana said...

hehehe bese la tu.. akak hari2 kot, suke je carik pasal, best kot gaduh,haha

nina said...

hahahahahahaaha.........
suka sgt bt mcm tuh.....