Thursday, March 17, 2011

cuci kipassss.



sebab semalam aku amek cuti tanpa sebab, aku jadi rajin sana sini. yang ni paling tak boleh bla bila dengan semangat hooyeh2 pergi bukak kipas. konon2 nak cuci sebab habuk sudah naik 1 inci. lepas da sejam tung tang tung tang tengok hasilnya memang berkilat licin macam yang baru kat tesco tu. bila on macam sejuknya owh terlalu power.

ok tu satu, settle. bila time nak pasang balik ni yang adoyai tiba2 blur. ke atas ke depan semua aku da try nak pasang tapi still macam tikus baiki labu lagi. lepas satu, satu terbarai. fed up sangat rasa bosan macam nak tertonggeng badan. memang nak mintak orang tolong. kang nak call zul suruh datang semata2 nak pasang kipas memang kena pangggggg plak. elok2 orang tu tengah hooyeh2 kerja aku kacau dia tengah kerja.

last2 aku pejam pejam celik mata memang berjaya.


tapi


tapi


tapi


bila on kipas.. tiba2 bunyi.. tret tret tret.. ni kalau malam2 memang tak lena aku tidur ni dek bunyi seram semacam. macam da jadi kipas berhantu pulak.dalam penat2 tu terus tertidur macam biasa kuak lentang betul2 kat depan toilet. sedar2 kipas tu da ok tarak bunyi lagi. ok tu je, sebab da lama tak update blog cerita pasal kipas. ntah hape2.


note : nanti nak update cite pasal opis baru and rumah baru pulak. hee. best ! T___T



1 comment:

liyana said...

sina, akk selalu mcm ni. reti bukak je, psg balik x reti, hahah