Thursday, May 5, 2011

Malacca again

Link

hai ni kat melaka. belum habis penat pergi
bukit tinggi sabtu hari tu, da pergi pulak melaka isnin nya. tak kira penat pun. tak kira badan sakit2 pun. tak kira da start bunyi tulang temulang krakk krakk pun. saya memang kuat berjalan. walau rasa macam jari kelingking reput2 tapi nak jugak berjalan. nak jugak ke sinun ke sanun. alaa takpe lah bukan ke oversea pun ! kang mintak zul bawak pergi oversea ada yang kena debik pulak. saya ada mission tersendiri. nak habiskan jalan kat malaysia dulu baru boleh ke sinun, ke negara berbunga, ke negara peti ais. ehem :)

yang ni pergi dengan family zul. semua ada kecuali sorang adiknya. cuak2 gembira jugak pergi dengan mereka. tapi tapi.. saya kan banyak mulut memang senang nak bercakap. senang nak beramah mesra. zul je yang berat mulut dengan mak abah saya. sampai saya siku2 lengan dia baru dia bersuara. pemalunyaa ya ampunnn..



yang kiri sekali adik second bongsu. sebelah tu paling bongsu. owh ye, mereka kembar seiras taw ! :) yaay ! dia ada keturunan kembar :P ok ok. yang rambut panjang tu atas kembar. yang bertudung pink tu atas berambut panjang. yang atas tudung pink tu yang tak dapat datang. atas yang tak dapat datang tu zul la ye, si sulung. 6 orang kesemua adik-beradiknya. dan saya yang hujung paling kecik tu lah ;)


alaah. mengada nya tuu..


dengan adik2 perempuannya. saya tak pandai lompat lah :D


saya masih tak pandai lompat. tak tinggi pun :(


haus. singgah beli milo ais dulu.


hey si baju hitam, kita da frame kan gambar ni taww.


p/s :

1) sekarang rasa macam segan nak letak gambar2 kat fb. tak tahu kenapa. cuci gambar je lepas tu simpan kat album. err letak kat blog jugak sikit2, beberapa keping. sebab takde siapa nak tengok blog ni kan. kecuali mak saya. owh mak saya tak pernah miss baca taww :)

2) tak letak gambar mak, abah zul. takut mereka tak bagi pulak. hee :D




4 comments:

liyana said...

hehe bestnyee.kua dgn family in law to be tuu.. :)
waaa akk dah lame x dating :(

.hasina. said...

kak liyana : org da bertunang tak digalakkan berjumpa selalu kan. hehe.. tak lama je lg pon ! :PP nnt akak bekepit je pulak T___T pasni. teet !

farysa allyssa said...

saya pembaca yang setia! :D

Alysha Nur syahirah said...

follow sini :) ..... tedia.. malacca !