Sunday, June 12, 2011

pasal nak servis kereta pening macam 100 punya masalah


sina : alaaaa.. aduh camna ni?

zul : kenapa?

sina : kereta dah nak kena servis da.

zul : boleh lagi tu.

sina : camna nak balik shah alam ni? tak boleh lebih nanti kereta rosak.

zul : takpe balik la dulu minggu depan kita servis la.

sina : aduh, risau la.

zul : apa nak risaunya boleh lagi tu. asal jangan lebih sangat dah la.

sina : tapi ni da dekat sangat ni.

zul : adoi sayaaanngg.. esok kerja time lunch pergi servis.

sina : alaa tak pandai pergi sorang2 nanti kena tipu, dia bagi minyak hitam tak ori ke, tiba2 dia letak harga mahal ke camna?

zul : takde apa la.

sina : berapa ringgit kena nanti? mahal tak?

zul : tak mahal pun.

sina : aduh camna ni? jom la ikut sekali.

zul : ok sayang esok kita pergi servis.

sina : boleh lagi ke bawa ni?

zul : dah sayang jangan pening2 kepala lagi. dari tadi sampai ke putrajaya da pun asyik cakap pasal ni je. esok kita pergi ok.

sina : cukup ke duit sayang ni?

zul : cukuuuppppp.. terlebih cukup da ! dah sayang pening2 lagi buat apa?


3 comments:

liyana said...

hehehe... nsb baik akk xde kereta.. klu x pening en tunang melayan akak dok bebel mcm awk ni ha.. keh3

-nyna- said...

hehehe... aduhhh... sina beruntung dpt zul...
sbr ja....kalu aku ngn nasa... huhuh.... dh lma dia tnggl aku g servis sorg2.... dia mls nk dgn aku bebel... hehehe... sweet lorh...

.hasina. said...

kak liyana : pening jgk kak. tp skng da taw cmne
ok la nnt leh pegi sendiri jek.

nyna : hehe.. setakat ni sweet lah :PP hrp2 kekal la
sweetnya tu ! hihi