Friday, July 8, 2011

Yahoo !! dapat cincin baru :)


sebulan yang lepas before pergi Cameron Haighlands (kelik sini) ada borak2 dengan si kekasih.

zul : yangg, next month abang belikan cincin baru ye.

sina : kenapa? cincin yang zul belikan ni pun cantik lagi (sambul belek2 ring)

zul : saja je yangg.

sina : ye ke? yaay boleh pakai dua cincin dah lepas ni.

zul : pakai satu je. cincin lama simpan la. (kelik sini)

tup2 bila aku pulang je dari tempat berangin dan nyaman tu terus diajaknya beli cincin. dah janji katanya. tak nyempat2 malam tu jugak berdesup mencari cincin. hilang terus penat balik dari Cameron. sampai2 kedai yang dicari aku pun pilih cincin yang paling laters. auww memang design tu yang aku idam2 kan selama ni. kalau dah datang romantiknya si kekasih, macam ni la. setiap tahun merasa la cincin baru (cakap dalam hati) sambil aku sedekahkan senyum sumbing kepadanya. aku pun suka jugak bagi dia surprise2 even benda tak mahal tapi yang pasti ada dan ikhlas. itu lebih penting kan? baru2 ni aku bagi dia boxer. ahaks! suka bukan main dia.

okla tak nak display gambar cincin. over lah nanti :D


4 comments:

liyana said...

bagi boxer? hehehee

POP said...

hehheh..sweetnyer :D

Bila Ku Kata Cinta... said...

ai...sukenya dia

.hasina. said...

kak liyana : hehe.. malu pulak rasanya T___T

Pop & bila : thank you. of corse suka :)