Sunday, August 14, 2011

Berbuka Puasa di Palma Hotel, Shah Alam


Jumaat hari tu lepas kerja ada satu majlis berbuka puasa dengan my company kat Hotel De Palma, Shah Alam. First time berbuka puasa kat hotel. Jakun* Boo.. sila boo pada saya. Eh betul la kalau berbuka memang tak pernah kat hotel. Pergi wedding2 je pernah. Kita bukan orang jenis banyak duit pongg :P


kita pergi dengan budak dalisa.


Ni antara kawan2 saya. Mereka di meja 41, saya dengan si dalisa dan si padil di meja belakang sikit. Sebabnya, sebabnya kami lewat! Boo lagi.


Ah dah start da nak penuhkan usus besar.


Eh manisnya! Hihi..




Dari kiri : boy, sis nurul, arafa.


Alaa manjanya..




Eh abang jajay la. Hehehehehehehehehehe..


Tidur pun boleh kat sini.


Nak balik dah.


Abang handsome!


Teruna idaman.


Semua orang nak tunjuk ipong la tu. Aku je dok ada ipong lagi -.-‘


4 comments:

liyana said...

wah.. sonok nye... siap ade retiss tu, wiwittt! hehe

nyna said...

booooo..... jelesnya..... xde sapa pun nak bwk aku buka kat hotelll... huhuh

.hasina. said...

kak liyana : hahaha part retis tu yg tak tahan tu :P
mcm over semacam jek. kehkehkeh...

nyna : alololo... cian kau. pi ajak cek abang mu :)

nyna said...

cek abg keja lah... pg rya pun kne keja... huhuhuh raya ke-2 bru blk kelantan... cian dia... raya jgn lupa dtg rumah tau!!!!!! MESTI DTG!!!