Wednesday, August 24, 2011

Cerita boring dek takde kerja!


Isnin baru2 ni aku MC sebab cirit birit yang melampau. Keracunan makanan semua gara2 kusyuk sangat membeli kat bazaar. Aaa kan dah kena. Malam tu sampai takleh tidur sebab berak jew. Kalau berak jew tak pe ni perut oit sakitnya yang amat. Langsung isnin MC la kan. Eh MC aku banyak lagi taw tak pakai :P

Lepas da sakit2 terus ke klinik cari ubat. Then makan ubat, selelap dua terus rasa segar. Dah petang2 tu rasa macam aaa boring, nak ke mana ni? Dandan jek dah dapat gaji terus calling si zul ajak shopping raya. hihi..

Lepas tu esok nyaa pulak half day sebab, sebab birthday kekasih. Ha sanggup kan sanggup kan? Dah kata sayaanngg.. oi oi memang cuti tahun aku banyaakk lagi la. Nak pergi bercuti dua minggu pun boleh2 jew :D

Kebetulan tahun ni birthday kekasih time2 aku bonus. Ha apa lagi banyaakk la hadiah dia. Pi korek2 kat dia apa hadiahnyaa :P

Lepas tu aku pun sakan shopping beli itu beli ini. Banyak yang zul pilihkan saja aku nak bagi dia pilih nak tengok macam mana taste dia. Cantik ke tak ke separa lawa ke cemana kan. Sekali tengok2 taste dia ha terjojol mata. Mak aih pengsan camni. Tapi sebab susah nak tengok dia pilihkan barang2 aku, hmm beli jugak la. Dah nak berbuka terus singgah kat restoran mama dia. Dah janji dengan mamanya nak berbuka kat sana makan nasi beriyani dengan ayam masak merah. Sedaapp la mama !

Bila dah sampai rumah tengok bonet, MashaAllah hamper penuh bonet kereta aku dek barang2 shopping tadi. Dah start dah kira duit. Dah start da -.-‘

Nangis*


1 comment:

liyana said...

kdg2 best ape berbelanja sakan, kepuasan tu penting, hehehe