Sunday, November 13, 2011

Akuarium Shah Alam


Walaupun duduk kat Shah Alam dah hampir setahun sebulan tapi aku masih tak khatam2 lagi jalan sini. Tempat2 yang boleh tahan best pun tak taw kat mana. Tasik Shah Alam je kot yang aku rajin pergi. Sebab kat situ tempat first2 deting time dapat kerja kat sini dulu. Pernah mula2 dapat kereta, sesat kat sini sampai nangis2 kau taw? Nangis ok. Tapi sekarang pusing2 pun tetap jumpa jalan yang nak dicari. 

Dipendekkan cerita Ahad baru2 ni aku dengan Si Zul pergi ke majlis kahwin kawan kat Puchong.


Lepas tu terus dia hantar aku ke Shah Alam. Tengok jam awal lagi rasa kaki gatal nak berjalan lah. 





Nasib laaa..





yang aku kaki jalan yang dia tak suka jalan.Wuwuwu.. Pusing punya pusing kat Shah Alam tu tak tahu nak ke mana. Last2 terfikir nak tengok ikan kat akuarium sebelah Wet World Theme Park Shah Alam. Sebab dulu asyik plan nak ke Aquaria KLCC tapi still tak menjadi sampai lah sekarang. Wuaaaa :’( 

Tapi tak cun pun tempat ni. Kalau nak jalan saja2 sambil cuci mata boleh la. Tapi pada yang pencinta ikan eloklah pergi Aquaria terus. Puas hati lagi. Ehh sekarang aku pun da jadi pencinta haiwan lah sebab teringin bebenor nak ke zoo pulak. Haih :|

P/s : Sempat lagi balik rumah sewa tukar baju t-shirt after pergi kenduri kahwin. Nak senang berjalan punya pasal.

2 comments:

-nyna- said...

yunk....i jeles lah tgk u slim melim nihhhh....bg lah petua skit...i nih dh makin kembang.. huhuhuh... i lap u... heheheh

.hasina. said...

hehe... minum air teh org kampung pagi2 :P