Sunday, December 4, 2011

Jom Heboh at Bukit Jalil


Orang semua duk sibuk nak tengok Ombak Rindu. Semua dah siap booking seminggu awal before movie keluar. Yang aku pulak mati2 ingat Ombak Rindu tu Drama Series. Punya la tungu 1st Dec nak tengok kat tv.
Rupa2nyaaaaa....... Cheh!

Yang Si Zul ni pulak seminggu awal dah ajak aku pergi Jom Heboh kat Bukit Jalil. Bila dia cakap tu tercengang2 jugak la dibuatnya. '...Ehh ada Jom Heboh ke...?’ Tak dengar pulak iklan kat tv bagitahu. Ke aku yang tak alert? -.- Dari dulu lagi dia rajin nak ke Jom Heboh ni. Mula2 aku agak kureng la tempat2 macam tu. Maybe sebab sesak kot. Tapi sebenarnya ok je semua terkawal sebab ada pak polisi.

Tengok artis menyanyi kat Hotlink. Yang sempat aku dengar Tomok menyanyi. Ehh bini Si Tomok pregnant kan?



















Mula2 sekali beli air Ribena se-beg. RM10 dapat 4 botol. Berbaloi2 sebab lepas beli ada contest main ala2 bola jaring. Aku masuk contest tu tapi cuma satu je dapat jaringkan bola daripada 5. So, dapat pen Ribena je la :P Hahaha tangan tak berbedung!

Retis Shah Alam. Kahkahkah..

Yang ni first time pergi Jom Heboh. Kat Putrajaya, 15 May 2010 rasanya. Juga pergi bersama Si Zul. 

Lepas tu penat asyik rehat jalan rehat jalan balik. Dapat jugak la beli se-beg Potato lagi. Juga RM10 untuk 6 keropok saiz besar. Ingat nak beli Kacip Fatimah & Tongkat Ali tapi bukan sebab nak minum sebab nak dapatkan free payung. Tapi tak kena bagi lah. Hihi..
p/s : Kejam gila sebab gambar Si Zul tak taruk :DD










2 comments:

Liyana said...

akk x penah pegi tpt2 gini, hasben x suke tmpt sesak2 mcm ni, hehe

Mrs. Lady's Stylo Closet said...

Khas buat PENCINTA HANDBAGS/FASHIONS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)