Friday, December 2, 2011

Love.


20 Pasal Si Zul yang aku rasa-rasa je lah :

  1. Kuat cemburu.
  2. Suka bawak pergi jalan2 walaupun sebenarnya dia bukan kaki jalan. 
  3. Tak kedekut.
  4. Selalu suruh duduk sopan2, tak suka tengok bersila dalam kereta.
  5. Kalau pakai legging memang kena cubit.
  6. Mesti cari Petronas sekerap mungkin sebab aku suka kencing/berak.
  7. Selalu selsema. 
  8. Tak suka aku kuat online. 
  9. Anak yang mendengar kata family.
  10. Tak romantik.
  11. Suka deting pakai baju yang itu je.
  12. Penyabar tersangat.
  13. Tak pandai pujuk. 
  14. Manjakan aku terlebih2.
  15. Bawak kereta slow gila. 
  16. Pemalu dengan family aku.
  17. Prefer call dari sms. 
  18. Tak matang sangat.
  19. Dipaksa pakai heels bila keluar dengan dia.
  20. Wangi.
2 Disember 2011.
Selamat ulang tahun yang ke-setahun sembilan bulan wahai putera hati. 

Love you.

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

ada pros dan cons agaknya?

selamat ulang tahun ke 9

:D

.hasina. said...

maksud pros & cons? huhu

-nyna- said...

wah... siap buat list lagi... hehehe bgus2... list nie zul tau x??

.hasina. said...

nyna : list ni si zul tak tahu. tp akan tahu la tu sebab dia terrer stalk aku dlm
diam. hihi...