Monday, April 2, 2012

Perangai macam2 (˘_˘") - 1


Zul : baby, kenapa tak pakai baju kurung yang minggu lepas?
Sina : yang mana?
Zul : yang corak jalur2 tu. 
Sina : laa yang tu kan dah pakai. Sayang saja je buat baju kurung baru nak pergi kenduri yang ni pulak. 
Zul : abang suka baju tu. 
Sina : takkan setiap minggu nak pakai baju yang sama.
Zul : biarlah abang dah suka pakai je la tiap minggu sekali pun.
Sina : -_____-





Sina : kita nak pergi mana ni? (*sambil jalan kaki di kota raya Kolumpo)
Zul : jalan2 la. Abang nak bawak baby jalan2. 
Sina : tapi takkan nak jalan kaki je. 
Zul : abang nak cari jeruk. 
Sina : baguslah abang ni cari jeruk sampai Kolumpo -_____-





Zul : baby hari ni lawa sangat tapi lain sikit la. 
Sina : kenapa? Kata lawa tapi lain sikit pulak?! 
Zul : jarang nampak pakai tudung biru tiba2 pakai. Macam pengawas sekolah. Hehehehehehehehehe.
Sina : ni tudung baru laa wehhh!! -_____-






Sina : abang, sayang nak tukar heels ni pakai selipar je boleh tak?
Zul : tak boleh. 
Sina : bolehhhh la. Dari pagi sampai petang pakai heels letihlahhhh. Tadi dah sekali tersadung kaki dah. Buat malu je depan orang ramai. 
Zul : tak boleh! Baby macam makcik2 bila pakai kasut flat! 
Sina : cis! Cissssss! Cissssss! -_____-





Zul : lain kali kita tak payah pergi Kolumpo lah. Parking seploh hengget tak pernah nak kurang. Mahal. 
Sina : siapa suruh datang sini. Dah cakap dah nak pergi Mines. Kat Mines dua hengget je kot.
Zul : -_____-





3 April 2012 - Hari ini, genap sebulan kita menjadi tunangan antara satu sama lain. Terima kasih cintaku kerana dikau melengkapi hari2 ku. Dan untukmu Ya Tuhan, terima kasih di atas kebahagiaan yg Kau berikan. Semoga segala2nya berakhir di Syurga Jannah♥

Much love, SinaSyg :')

1 comment:

Liyana said...

hehe sweet je...

hasben akk lak suke tgk akk pakai selipar je, cam budak2 sekolah katenye, bahaha

smg kekal ke akhir hayat k :)