Sunday, September 30, 2012

Dah rasa malas nak jenjalan -___-

Sabtu lepas pergi Klcc. Ahad pergi Sunway. Tak taw apa motif Zul bawak jenjalan Klcc. Dah kukatakan aku kureng bab2 kalau nak pergi sesuatu tempat jalannya jammed, orang sesak-mesak & tempat mahei tak memasal. Tapi dia bawak jugak. Ishhhh.. Bila ditanya nak beli apa? Dia kata takde pun. Dia tanya nak baju ke? Aku kata tak nak lah plak. Baju lama pun dah bagi kat mak cik. Belum rasa nak tambah koleksi lagi. Tengok orang penuh dalam perut Klcc tu rasa nak muntah. Dengan toilet kena bayar singgit. Kalau toilet yang free tu engko kena beratur panjang pulak lagi2 hari Sabtu. Tsk tsk tsk.. Last2 pusing 4,5 kali dia beli Tutti Frutti. Cari Tutti Frutti sampai Klcc! Adeih.

Yang semalam pergi Sunway takpe la jugak sebab aku memang tengah cari cover camera & Sunglasses Hello Kitty trend sekarang. Bila dah beli semua tu, dah makan & dah takde apa nak beli ajak tunang balik. Tak nak plak dia balik lagi, genggam tangan aku bawak berjalan satu Sunway. Ulang 4,5 kali. Lepas tu duk legar2 sana sini lagi. Again & again. Hmmm kenapa aku ada rasa liat2 nak berjalan if takde hala tuju ya? Rasa macam duk rumah berehat2 lagi syiok kot. Nak kata faktor usia baru 23 tahun. Ish ish...patutnya kena ada rasa beruntung sebab tunang kuat jalan wooo. Mari melempang diri sendiri.

Gambar lama baru nak upload (time main ice-skating kt Sunway)

Hai hengsommm :)

Dah ada ini ! Tq hun (Gambar atas : cover yang dicari kat Sunway)



Mak kata kat aku, '...dah ada kamera besar nak kamera kecik...' Heee... Percayalah mak, gambar dari kamera ni 3,4 kali lagi comel. Tak payah nak pergi Kedai Kodak yang sekangkang kera, gambar terus keluar :)

2 comments:

Liyana said...

akk teringin giler camera tu, hehe

setiap gmbr ade cerita khenn.. harusla camera byk2.. hehehe

.hasina. said...

kak yana, you should buy sbb rege sgt b'patutan.
around rm200 je :)