Tuesday, October 16, 2012

Ayang belanja iteww skirt labuh & baju kurung pahang :')

Tajuk ntah hape je kennnn. Haha sorry lah takde idea langsung. Hati dah nak balik rumah :P 

Sabtu


Wekeend, macam biasalah berjalan je gheti. Yela 8 jam sehari kali dengan 5 hari bekerja mana tak ten-sion kenn. Haruslah ngedate tempat mantap2. Hahaha hari Sabtu & tiba2 ter-malas plak nak drive so suruh Zul ambil kat S.Alam. Tengah hari baru sampai derr... fuhh sabar je lah.

Sina : nak gi mana je hari ni eh?
Zul : pergi Jalan Tar ambil baju nikah kita lepas tu nak pergi T.Square lah.
Sina : tak nak tengok angah (adik kedua Zul) convo ke? Sayang dah cakap dengan Lyn (adik keempat Zul) nak join sekali.
Zul : kalau sempat kita pergi ok. Abang nak pergi TS nak beli jeans baru. Esok nak pre-wedd takde seluar barulah.

Dengar je Zul nak shopping terus jadi evil. Nak jugak haku ni tumpang sekaki dua. Kah kah kah...

Sina : sayang nak satu kasut jugak eh. Nak bawak pergi Langkawi.
Zul : laaa kasut raya dua pasang tu pun tak pakai lagi kan. Hmmm.....
Sina : kasut semua tinggi lah. Heels & wedges kalau bawak pergi berjalan memang sakit kaki bang oi..

Haha bapak degil. Nak jugakkkkk tu.. aku kan suka kalau pergi memana jejauh ni nak pakai barangsss baru :D Lepas dah settle dia beli jeans mula lah mata cari kasut. Lepas satu satu kedai pi terjah tapi takdak plak yang berkenan. Tu lah bila mata nak pandang heels je langsung dah tak gheti nak cari kasut rata. Berapa kali pusing kat TS tapi still tak jumpa yang berkenan. Aku syak Zul letih dah dok teman aku. Last2 aku pun maleh mencarik since aku sendirik dah letih gila berjalan. But still tak nak surrender mesti nak ada beli something. Hehehe.. cari punya cari dapatlah skirt labuh biru. Terus mintak Zul belikan. Teheeeee.. ayang dia :’)

Isnin

Dalam tengah hari aku call Zul

Sina : abang nanti ambil baju yang sayang tempah kat area rumah abang tu eh. Atas kedai dobi.
Zul : baju mana? Yang bila ni?
Sina : hari tu sayang ada tempah untuk baju raya haji.
Zul : raya haji pun ada baju baru jugak ke?Ishhhhh...
Sina : alaaaaa ambil kan eh. Ok bye.

Hehehe lelaju aku letak talipon takut kena double bebel. 10 minit kendian,

Zul : yanggg baju kurung Pahang ke? Warna purple.
Sina : aah. Thank you.... ayang dia :’)

Hahaha hamboi.....

Teaser Pre-Wedd. Nanti aku buat entry lain sebab gambar semua takde lagi. Yang ni ada sekeping tu pun tak clear sebab pakai Blackberry OP tersebut. Sekian.

No comments: