Thursday, October 11, 2012

EMO -_________-"



Aku syak aku ni garang ke apa tak taw la. Student selalu cakap ‘...teacher janganlah marah...‘ ‘...teacher janganlah garang sangat...‘ Selalu jugak gaduh dengan tunang sebab aku ter-emo tak memasal. Entahlah aku pun naik menyampah dengan perangai ter-emo sendiri ni. Mungkin sebab aku kakak dalam beradik kot tu yang garang semacam. Lepas tu selalu serius. Yang Si Zul sikap dia lebih kebudak-budakan dengan lawak2 dia dengan gurau2 dia. Bila time aku tengah serius dia dok buat lagu tu mulalah aku angkat kening. Sebab tu ramai orang kata aku lagi matang dari dia. Hahaha macam mana ni? Oleh itu & dari sekarang aku nak try bersikap lemah-lembut, tak garang, tak emo. Senyum je :) Kalau ada rasa tak puas hati dengan beradik ke, tunang ke, kawan2 sepejabat ke cakap secara baik. G’luck Sina ! 

Ok itu satu. Kedua. Tadi aku semak senarai checklist kahwin/barang hantaran/baju/gift & semua bendalah bersangkut-paut hal kahwin ni. Haaa rasa nak nangis pun hado. Banyak lagi tak settle padahal masa tak lama dah. Jeles tengok list Zul hampir nak settle bembarang dia. Waaa meraung aku. Tapi belum tahap nak stress lagi. Masih ada sikap cool sebab next week nak pergi Langkawi. Hoyeahhh !

Eh kejap. One more aku tak berapa suka kalau orang2 sekeliling, yang tak serapat mana sibuk nak cakap benda2 tak masuk akal. Benda kotor, lucah. Geli lah. Paham dok maksud aku ni?

No comments: