Tuesday, April 16, 2013

Sebulan lebih sudah



Dah sebulan lebih bergelar pengantin baru. Ehem! Sangat seronok. Sorry lah kalau sesapa yang termenyampah dengan cerita-cerita lepas ni sebab gua dah jadi bini orang. So cerita lain macam sikit. Tahniah juga kepada diri sendiri sebab dah sebulan bijak menjaga suami macam menatang minyak yang penuh.
My husband is so cute bila….. Saya balik-balik kerja tengok peti ais penuh dengan milo kotak, susu dutch lady, kit kat, potato chips, vitagen, biskut marie, buah epal & sebagainya. Taw tak? Ketika saya bujang dulu, peti ais tak pernah penuh. And now my husband suka penuhkan peti ais. Rasa pelik kepada diri sendiri. Ahahaha thank you. 

Dan after kahwin biasalah orang sana sini akan cakap

‘… you look chubby Sina. please jagalah badan untuk suamimu…’ 

Ok I terima lah orang cakap macam tu. Tapi kalau satu hari nak cakap aku gemuk gemuk gemuk tak memasal memang sakit telinga ni. Macam annoying & rasa menyampah juga. Cakap sekali faham dah aku. Ada benda boleh dibuat gurauan & ada benda boleh buat orang naik darah. Kan?

1 comment:

SarahSyafiq said...

ckp la..sy bahagia kawen.hehe