Sunday, November 23, 2014

Facial Toner itu penting : Utk kecilkan liang pori

Assalamualaikum. 

Nour Ain Skin Care ni semua produk memang best2. Tak rugi mencuba sebab macam biasalah testimoni kat diri sendiri dulu. Sebab dapat kesan yang efektif tu yang saya suka sharing dengan semua orang. Secara tak langsung terus jadi pengedar yang sah :) 

Jangan risau produk Nour Ain ni selamat, bersih & halal. Gitu. Salah satu items yang perlu ada ialah Facial Toner.







Bab2 sembur ni saya memang suka. Rasa dingin sejuk je muka. Secara ringkasnya fungsi toner ini termasuklah :
  • Membantu menghilangkan bintik hitam selain menyegar & menghaluskan kulit wajah. Dirumus untuk menutup kembali liang pori serta mendinginkan kulit wajah. Fungsi toner juga adalah untuk membersihkan kulit wajah & ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, menutup kembali pori2 & mengembalikan semula kelembutan kulit wajah.






Cara Penggunaan :
  • Selepas membersihkan muka dengan sabun Nour Ain, semburkan toner pada keseluruhan kulit wajah dan ratakan dengan kapas muka.

Bestkan? Senangkan? Kalau liang pori besar2 tu memang saya suggest pakai ini. Sebab masalah saya sendiri pun liang pori besar sangat. Dah macam kawah bulan. Ahahaha malu je! Tapi kini tidak lagi hehe.. Suka2! Kalau berminat boleh terus WhatsApp/Sms pada saya. Nak tanya2 dulu pun boleh takde masalah :) In Shaa Allah.

Hasina
012 2737 294


No comments: