Sunday, December 7, 2014

Cikgu

Assalamualaikum.

Dulu kan aku pernah bercita-cita nak jadi cikgu. Sampai sekarang pun nak jadi cikgu. Mengajar budak2 tusyen pernah la dulu. Alamak entry jadi teacher dulu dah terdelete -______-"!

Tapi kalau dah tua bangka macam ni nak jadi cikgu kena masuk maktab ke camne? Ke boleh apply sesaja. Huhu! Mak kerja sini separuh stress dah sekarang. Bukan stress pasal kerja tapi stress dengan orang sekeliling, kiri & kanan. Ehh macam2 lah jugak! Zzzz

1 comment:

Liyana said...

jadi cikgu lagi stress kot sina?
akak pun ada terfikir nak jadi cikgu? tpai takut kena buli kat anak murid. bahaha