Tuesday, January 6, 2015

Keknis Dilamar Hairul?

Assalamualaikum.

Semalam aku baru terhegeh-hegeh tengok tv Keknis kena lamar dengan Hairul kat Gegar Vaganza tew. Balik je kerja cakap dengan husband nak tengok GV terus dia cakap

‘…nak tengok orang kena lamar la tu…’ 

Kah kah kah. Suami mak ni taw2 je bini suka gossip. Yang dia bab2 ni sorry la nak layan dimarahnya balik kita ada kalau layan cerita2 camni -_-“ 

Dulu rajin jugak aku baca blog Keknis ni tapi sejak2 dia dah hotfamousmeletup ni jarang jugak dia update blog. Tapi kan laters entry pasal penjagaan kecantikan wanita tu euwwwwww sangat -__-"

Tengok punya tengok GV ter-throwback pulak dengan husband macam mana dia lamar aku dulu. Ke takde? Taw2 dah kahwin je kot. Kah kah kah. Lepas tu mula la aku cakap kat husband 

‘….takde pun nak propose bagi bunga ke coklat ke..cincin belah rotan ke before kahwin dulu…’ 

Haha! Dia angin je.. selalu sangat aku terpengaruh dengan retis katanya. Kah kah kah! 




 ------------------------------------------------------------------------------------------




Mintak2 petang ni husband beli lagi la pisang goreng cheese tu. Adoi.. sekali dia beli hari tu hari2 aku ngidam je weh. Sedap tapi mahal. 

Had ni RM 5
Kan dah terindu zaman pestime peluk2 hubby! Ehekkkkk :)

1 comment:

Maria Hasun said...

so sweet husband akak.. beli pisang goreng utk wife tersayang kan.. hehe