Monday, April 13, 2015

Dah pandai saving yeyy!



Assalamualaikum.

Aku rasa aku makin bijak berbelanja sekarang ni & boleh dikatakan kedekuts jugak kot. Uhukk uhukk. Misalnya, hari tu nak beli tudung Aidijuma online tup tup ada gst, I iz cancel. Sebab taw kan aku memang boikot gst. Kecuali benda2 terdesaklah macam pampers ke..tu wajib ler :P 

Sekarang pergi kerja cuma akan berbelanja untuk breakfast & lunch je. Tu pun kedai yang murah2 sajo. Yang lain2 macam tetiba nak beli biskut Naurah ke, nak beli baju Naurah ke, nak beli roti untuk minum petang ke..milo kotak pun tidak lagi. Cuma bancuh air teh o di pantry & cicah biskut tawar sajo. Erkk kenyang jugak! Haha!

Website online shopping pun tidak lagi dibuka. Macam Groupon ke..Ohh ya kat Groupon tu aku selalu beli bed sheet selain beli kat Ikea. Sebab murah & ada siap2 quilt cover. Cantik :) Siapa tak nak kan? :) Setakat ni dah 2 set beli bed sheet dari Groupon. Seluar tidur pun beli kat Groupon, baju seksi pun beli situ & barang2 dapur macam botol kekecik tu ke.. Semua kat Groupon, berbaloi2 sebab murah sangat! Tapi buat sementara waktu ni aku tengah belajar2 saving so aku tutup dulu website Groupon teww :D

Dan kat ofis dah ada tabung untuk diri sendiri juga. Kita tengok sampai bila bertahan. Haha k bye!

Sorry entry hambar lagi.

2 comments:

Liyana said...

akk pun sama huwaa sob sob. bukak poplook... bukak.. bukak... terus tutup . kahkah

.hasina. said...

kak yana : poplook design pun makin tak lawoo. so, jimat duit kita tang
situ. beli yg betul2 bekenan je kak. sy pun lamaaaa dah tak beli poplook. hehh