Wednesday, August 19, 2015

Nak Pandora Please!

Pagi tadi time bersiap-siap nak pi kerja ada menyembang kejap dengan suami. Aku khabarkan nak gelang Pandora. Kahhhhhh! Entah kenapa la lately teringin pulak nak Pandora tew. Seminggu ni jugak dok godek2 kt internet. Padahal taw Pandora mahal & tak macam emas harga boleh naik.

Suami suruh beli emas je daripada beli Pandora. Tapi aku bukan gila emas pun. Cukup gelang satu, rantai & semua serba satu dah memadai. Belum ada hati lagi nak tukar2 gelang emas. Tunggu zaman makcik2 dah datang baru menukar kot gelang ni..

Sambung cerita pasal Pandora tadi, ehh aku betul2 nak sangatlah. Takde charms dulu pun takpe janji belikan gelangnya sahaja. Nanti pandai2 lah aku tambah sendiri charms / buah nya tu :)

Nak berubah angin pulak :) :)

1 comment:

cik mah said...

Suka gak tgok...tp xtau bila nk beli..smlah kita..emas2 ni cukuplah serba 1 je...malas nk ada bnyk2..