Wednesday, November 11, 2015

Second Pregnancy, Alhamdulillah

Assalamualaikum semua!

Second pregnancy ni sendu2 je kan aku nak cerita. Huhu sian baby dalam perut. Actually dengan semua orang memang aku tak war2kan langsung. Takde sapa taw termasuk family sendiri. Yang taw pun tengok perut tetiba dah besar baru aku cerita itu ini.

Bukan apa sebab aku yang mengandungkan baby ni pun masih terkejut dengan second pregnancy ni. Rasa baru lepas bersalinkan Naurah tup tup dah ada lagi sorang. Kuasa Tuhan takde sapa menyangkal :) Rezeki aku dengan husband sangat murah :)

Dalam masih terkejut tu aku mula terima sikit2 yang aku akan ada anak lagi sorang menjelang April 2016 nanti.

Perasaan takut, risau semua yang negatif aku kikis. Dan kini dah macam tak menyabau nau nak suruh baby ni keluar. Excited pulak T_____T

I love you anak. Eh! Anak2 :) Haha!

1 comment:

cik hani said...

tahniah..semoga dipermudahkan urusan sepanjang mengandung dan melahirkannya kelak..