Thursday, February 25, 2016

Aku suka support bisness kawan2 :')

Assalamualaikum,

Siapa kat sini jenis yang suka support kawan bisness angkat kaki? Ahaha spesis aku la tu. Pantang ada yang menjual kat opis ni macam dah kena bisik2 suruh beli. Walhal takde keperluan mana pun.

Bahasa lebih tepat support kengkawan kot. Ehh yeke?! Ahahaha! Kawan jual kain pasang beli. Kang tetiba lagi sorang ni baru balik dari Indon pun aku beli kain dari dia. Yang Si B ni balik dari Vietnam terpikat plak dengn kain cotton sana. Beli beli beli.

Campur dengan tudung pulak. Jual tudung Bawal Exclusive, tudung Nealofar ehh terbeli jugak. Padahal tudung untuk colour purple dah selambak dah.

Kegilaan apakah ini?

Anggap je lahh aku memang jenis support kawan -_____-"!

3 comments:

cik mah said...

Bgusnyer...mcm tu lah kawan kan..

Liyana said...

Bawal exclusive???? akak tengok harga pun macam dah pengsan! kuikui

.hasina. said...

@Liyana kak sy beli yg murah2 je bukan yg 5k mcm viral
kt fb tu.. hehehe...