Saturday, June 25, 2016

Clearance lagi dress watermelon

Assalamulaikum semua ;)

Aku nak bagitahu yang beg Mini Niko2 dari Sometimes tu dah lama sold out ye. Sampai sekarang ada je orang WhatsApp tanya nak beli beg tu. Silap aku jugak tak tulis sold out! Hehe! Sorry ye uolls. Tunggu aku jadi personal shopper dulu baru aku announce semula ;)



Baju kat atas ni juga aku nak clearance kan. Price asal Rm 36 tapi sempena nak raya ni aku bagi price Rm 30 udah lerr. Baju baru dari Next masih ada tag & masih dalam plastik lagi. Untuk yang area Shah Alam boleh terus pick up. Kalau yang jauh2 nak postage boleh juga.

Naurah ada sepasang baju macam ni. Cun & comel habis bila pakai sebab suka corak watermelon. Size untuk 1.5 - 2years ehh.

Cepat2 grab boleh buat baju raya terus. Harga promo ni sampai 1st raya je ye. After raya kembali harga asal. Nak lebih info boleh check kat website Next bahagian dress ;)

Tak rugi beli sebab kain jenis sedap pakai. Lembut sejuk je. Lagi2 nak raya ni boleh tambah koleksi baju anak ;) 

Untuk yang berminat boleh Sms / Call atau WhatsApp : Hasina || 012 273 7294

Siapa suka baju comel macam ni angkat tangan? :)


No comments: