Friday, October 14, 2016

Naurah Tak Duduk Taska Dah :)

Assalamualalaikum :)

Hari ni aku buat2 free sikit sebab boss E -__-"!

Dah lama aku dengan suami discuss benda ni akhirnya kami buat keputusan jugak.





------





Next month Naurah dah tak hantar taska. Kami suami isteri nekad nak mil yang jaga. Banyak sebab tapi tak payah cerita lanjut lah pasal tu. Biar lah mil yang jaga sementara dia nak tu. Ikutkan hati nak je dua2 anak mil yang jaga tapi macam kesian pun ada nanti takut tak larat dia. Hmm tunggu Ilyas dah besar sikit memang wajib duduk sekali dengan Kak Long Naurah.

Ehh jangan salah faham... taska dia semua ok. Bab makan, mengasuh & teacher2 semua good2 sahaja. Cuma biasalah ada sedikit masalah dalaman ;)

Tapi makin lama aku perhatikan makin ok je fil jaga Naurah. So aku puas hati & aku on untuk next month tak hantar anak ke school lagi. Selain dari boleh jimat duit takde lah buat Naurah tertunggu-tunggu lagi bila mak pak nya nak datang jemput dari school. Nampak alahai kesian je kan!

Aku harap ini tindakan yang sebetulnya untuk kami & anak2. In Shaa Allah, Amin.

No comments: