Wednesday, November 2, 2016

Kau Guris Luka Hatiku

Assalamualaikum,

Dah 4 hari Naurah mak mentua aku jaga. No school, cuma Ilyas je masih hantar ke taska.

Aku cerita kat ofismate in-law yang jaga Naurah sekarang. Apa lagi kena tempelak lahh. Kan aku dulu beriya nau tak bagi mil jaga anak tapi sekarang dia yang jaga. Terpaksa tarik semula cakap aku dulu. Banyak sebab sebenarnya. Dan ada jugak yang sampuk cakap... nanti Naurah manja dengan tok dia.. tak nak dengan mama dah. Aku diam sekejap.












Kau guris luka hatiku :(













No comments: